مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-15سياسي

فارس من| سرمایه استدلالی دانشگاه بهترین پشتوانه برای اقناع درباره حجاب


کاربران سامانه فارس من معتقدند باید آموزش حجاب را در مدرسه و دانشگاه انجام داد، مسوولان نیز بر این عقیده اند که سرمایه استدلالی دانشگاه بهترین پشتوانه برای اقناع درباره حجاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجاب را بهانه کردند و در رسانه هایشان جوانان کشور را تحریک می کنند که حجاب محدودیت است و وزارت کشور به نهاد ها و دستگاه های مختلف ابلاغ شد که به موجب این قانون که اجرای آن به ستاد امر به معروف و نهی از منکر واگذار شده است در فاز نخست ادارات و نهاد های دولتی و حاکمیتی موظف هستند موضوع حجاب در ادارات را رعایت کنند.

در این باره با سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز صحبت کردیم، عاملی گفت: قانون عفاف و حجاب از سوی وزارت علوم در دانشگاه ها اجرا می شود، سند اسلامی شدن دانشگاه ها نیز چند سال قبل به دانشگاه های کشور ابلاغ شده است و بر مبنای آن عمل می شود.

  وی معتقد است: جوانان کشور حتی اگر کم حجاب باشند فرزندان نظام هستند و قانون حجاب و عفاف برای صیانت از حریم و حقوق آن هاست تا حرمت جایگاه والای زنان حفظ شود.

عاملی با بیان اینکه بیشتر مصوبات حجاب و عفاف است.

موضوع آموزش حجاب در مدرسه و دانشگاه را از عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی نیز جویا شدیم، معتمدی هم گفت: بله، ما می توانیم با تحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سرمایه استدلالی دانشگاه بهترین پشتوانه برای اقناع درباره حجاب

فارس من| سرمایه استدلالی دانشگاه بهترین پشتوانه برای اقناع درباره حجاب